43. Profilval ;_;

Just nu har vi småföretagande och Gun-Marie har sin vanliga miniföreläsning :)
Har i alla fall fått reda på att vi snart ska välja profil, nu i mitten av februari och jag vet verkligen inte vad jag ska välja! Det står mellan Högskoleförberedande business school eller marknadsföring och administration. Det lutar mest åt marknadsföring och administration, men samtidigt finns det en del saker i högskoleförberedande business school som gör att jag vill välja det...
Jag blir så SUR att vi inte hade fått veta att vi skulle välja denna månaden tidigare, för då kanske jag hade funderat lite mer över det ;o
AAAAAARGH!

Förövrigt vill jag bara säga att jag älskar Gun-Marie ♥
Och Michael för att han gör mig glad med sin tyska ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0