30. Riktigt sjuk :(

Kan väl börja att berätta om gårdagen :)
Tog 7.15 bussen in till stan, gick och lämnade mina saker hos Jesper noch åkte sedan vidare till skolan. Första lektionen var marknadsföring där vi skulle jämföra olika reklamer, vilka som vi tyckte var bra och dåliga. Andra lektionen hade vi näthandel och om jag ska vara ärlig så har jag verkligen inget minne av det xD
Efter lunch kom det två flygvärdinnor och hade föreläsning, det var faktiskt riktigt kul och intressant! Sista lektionen var då engelska och vi hade läxförhör, läsning och så gick vi igenom nästa veckas glosor.
Efter skolan så gick jag till Jesper, åt lite och såg på TV, tills det var dags för att gå till dansen. Denna gången var det street dance och jazz, men pga att man är sjuk och för lite sömn så skippade jag jazzen.
Först var det upprop och efter det var det uppvärmning. Gjorde "diagonalen" eller vad man nu ska kalla det and we learned to shake some ass ;D
Var med lite i början när Hannah gjorde en koreografi, men satte mig ner mot slutet och tog det lugnt.
Sen gick jag tillbaka till Jesper, såg på CSI Miami, lite av 17 again och därefter la jag mig för att sova.
Var lite svårt att somna, eftersom det var rena stormen ute. Vaknade även vid 3 av att jag hade fruktansvärt ont i halsen :/

Morgonen var väldigt härlig, för man kunde sova extra länge ;) Hade dock fortfarande ont i halsen.
Fixade iordning mig och stack till skolan. Dagen bestod av tre lektioner; praktisk marknadsföring, engelska och näthandel.
När skolan var slut så följde jag med Jeff till Asian trading någontingt... Vet inte riktigt vad det heter, men känner de som jobbar/äger det. Sedan gick jag  tillbaka till Jesper. Såg på film och spelade på hans psp medans han sov. Tog sedan 15.40 bussen hem. Måste även påpeka att det är otroligt tråkigt väder ute! ;(
Det var ju då meningen att jag skulle ha sovit hos Emelie idag, jag var verkligen överlycklig eftersom det var dags för en efterlängtad filmkväll! Men nu blev det ju inte av eftersom jag är så sjuk och jag vill inte smitta ner hennes familj. Har ju världens läskigaste, hesaste röst just nu :o
Mobba mig inte Emelie, för jag vet att när du läser detta så skrattar du högt för dig själv! xD

Das spiel nerd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0