3. En klass man aldrig glömmer ♥



I fredags var det skolavslutning och vi hade en sådan tur så att det regnade på morgonen! Jag menar vilka vill ha sol och värme den dagen de slutar nian? -.-

Måste säga att jag verkligen kommer sakna denna klass! Vi har gått tre otroligt roliga år tillsammans och det är så tråkigt att vi inte kommer ses lika mycket nu framöver.
Jag minns när vi, i sexan, fick pappret där alla i klassens namn stod. När jag läste igenom det så ville jag inte gå i den klass som skulle bli 7B och nu skäms jag så otroligt mycket över att jag ens har tänkt tanken "Vilken dålig klass jag fick". Man hade aldrig trott att våran klass skulle bli så tight till skillnad från de andra och istället för små grupper så var alla med alla. Jag gillar alla härliga personer i klassen! Även om jag inte kommer så bra överens med en del, så älskar jag alla i 9B otroligt mycket! Även om vi alla inte ses lika ofta så får vi allt ta och hänga lite mer på fritiden ;D
Vi var den bästa klassen och det vet alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0