4. Alex Chu!



Alex - Daydreaming



Har nyligen börjat lyssna på Alex Chu, en jätte duktig sångare!
Han har en så otroligt bra röst och sångerna är så himla härliga att lyssna på! Jag får ungfär samma känsla av hans sånger som när jag lyssnar på Robin Thicke, som då råkar vara min "idol" eller vad man nu ska kalla det. Lägger in en låt som är... för det mesta på engelska, finns några stycken i låten som inte är det. Så ni kan få höra hur han låter :) Själv gillar jag ju då mest när han sjunger "Flowerpot".
La även in en bild, den enda jag kunde hitta.


En sak som ni måste ha klart för er!
Tro inte att jag lyssnar på honom bara för att han är asiat för det gör jag absolut inte! En del har fått för sig att jag lyssnar på artister endast för att de är asiater, vilket stör mig!
Jag lyssnar bara på de jag verkligen tycker är bra! Dessutom så finns det kanske en artist som jag inte alls tycker om, men så har den personen gjort en enstka låt som jag gillar, men det betyder inte att jag gillar artisten för det.
Jag menar jag kan t ex lyssna på en indier som bara sjunger på indiska, OM jag gillar musiken!
Så det jag försöker komma till är att jag struntar i hur artisten ser ut eller var personen kommer ifrån, utan det är musiken som intresserar mig!
Så ni som har fått för er saker borde försöka få dom dära tankarna ur era huvuden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0