5. Klippa sig?

Brukar inte skriva så ofta i min blogg, eftersom att jag skaffa den för att skriva ner lite djupa tankar som jag går runt och bär på...
Men nu tänker jag börja, i alla fall försöka, att skriva lite mer inlägg och då stryka den här "djupa tankar" idéen som jag hade för den här bloggen.


På senaste tiden, när jag tittar på mina bilder, har jag börjat inse hur långt hår jag har fått. Det brukar även hamna i vägen väldigt ofta, vilket stör mig en hel del.
Jag hade ju tänkt att spara till rätt långt hår, längre än vad jag har nu. Men efter det att min bror klippte sig börjar jag fundera på om jag också ska göra det. Man blir ju lite sugen, i och med att det är sommar och allt, men samtidigt är man lite osäker. Jag menar, tänk om man verkligen ångrar sig? Jo, jag vet att det växer ut igen, men det går ju inte direkt fort. Man kan ju alltid spara så att man får längre hår och klippa det efteråt om man kanske tröttnar på det. Om jag klipper det så kommer jag inte precis klippa litegranna, utan då ska skaffa mig en kort frisyr. Så då är ju frågan...
Ska man göra det?


Har det inte blivit långt eller? :o

Kommentarer
Postat av: lynniea

du är riktigt söt:D vilken härlig blogg du har

2009-07-05 @ 22:47:46
URL: http://lynniea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0