19. So you think you can dance!

Detta är till er som missade "So you think you can dance" igår...
Ni missade verkligen något sjukt vackert!

Innan jag går in på det jag skrev om ovan så vill jag bara berömma Kupono!
Det är klart att jag gillade allas solon, men tyckte att Kuponos var väldigt unikt och därför lägger jag upp videon här :)





Ok, då kommer det jag pratade om i början...
Ni som missade Jeanine och Jason missade verkligen något otroligt! Detta är bland de finaste danserna jag någonsin sett! Det går inte att beskriva! All I can say is that I'm speachless! :o


Kommentarer
Postat av: Evelyn

Jag såg båda danserna på när de gick på tv :D följer programmet ofc.

Och ja dansen med jeanine och jason va jättefin! ;-;

Han koreografen (har glömt vad han heter) har ju bara koreograferat en gång också o:

2009-08-17 @ 20:48:07
URL: http://lovepunch.blogg.se/
Postat av: Molly

Jeanine och Jason var otroligt bra, fick rysningar :O

2009-08-18 @ 21:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0