18. 4 Times A Lady

Jag har nyligen kommit att tänka lite på Craig David...
Har en massa av hans gamla låtar på datorn och även några av hans första album. Lyssnar väldigt mycket på dem och brukar tänka tillbaka, då man var yngre. Jag minns när jag för första gången hörde "Walking Away", låten fastnade i min hjärna och jag var bara tvungen att få höra/veta mer om denna personen.
Jag minns hur jag, jämt och ständigt, brukade sjunga på hans låtar! Älskade dem verkligen och jag gör det fortfarande.
Men nu på senaste tiden så har jag fått höra en hel del av hans nya låtar och ja, vad ska man säga... Är faktiskt lite besviken. Visst, det kanske finns några, nya, bra låtar, men jag får inte direkt samma känsla som då jag lyssnar på lite äldre låtar. Känns också som om han är en helt annan person, det är ju såklart ganska uppenbart i och med att det har gått ett par år nu, men ändå.
Vad ska jag säga... Saknar den gamla Craig :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0